Llistats de llibres per etapes i data reunions prèvies a l'inici de curs

LLISTAT DE LLIBRES

S'adjunta arxius amb el llistat de llibres amb preus per Etapes, pel curs 2016-2017, de P3 a 2n de BAT.

VENDA DE LLIBRES

Dia 8 de setembre(dijous) de 9 a 13 i de 17 a 19 hores, per a tots els nivells.

Dia 9 de setembre(divendres) de 9 a 13 i de 17 a 19 hores, per a tots els nivells.

Dia 10 de setembre(dissabte) de 9 a 13 hores, per a tots els nivells.

Lloc de venda: menjador de l'escola.

REUNIONS PRÈVIES A L'INICI DE CURS

Pares dels alumnes de 1r curs del Cicle Inicial d’Educació Primària: DIMECRES dia 7 de setembre a les 18:00 hores, lloc de trobada a l’Auditori Anton Ribas de l’Escola.

Pares dels alumnes de la Llar d'Infants: DIJOUS dia 8 de setembre a les 17:30 hores, lloc de trobada a l'Auditori Anton Ribas de l'Escola.

Pares dels alumnes d'Educació Infantil: DIJOUS dia 8 de setembre a les 18:30 hores, lloc de trobada a l'Auditori Anton Ribas de l'Escola.

Primer contacte amb pares i mares d'alumnes de nova incorporació a l'escola a l'Educació Primària, ESO i Batxillerat amb els tutors, el DIJOUS dia 8 de setembre a les 12:00 hores a la Sala Fòrum.