Educació Primària

Escola Elisabeth

Educació Primària

Escola Elisabeth

L'Educació Primària comprèn sis cursos acadèmics, des dels 6 als 12 anys, i té caràcter obligatori i gratuït. Aquesta és la primera etapa obligatòria del sistema educatiu, per la qual cosa, s'han d'incorporar-hi tots els nens de 6 anys independentment de si han realitzat o no l'Educació Infantil.

La seva finalitat és facilitar aprenentatges com l'expressió i la comprensió oral, l'escriptura, la lectura, el càlcul, l'adquisició de nocions bàsiques de la cultura, els hàbits de convivència, estudi i treball, el sentit artístic, la creativitat i l'afectivitat. En definitiva, competències clau per al desenvolupament d'un ésser humà en societat.

Cicle Inicial
1r i 2n

El despertar a un món desconegut

Cicle Mitjà
3r i 4t

La descoberta de la pròpia autonomia

Cicle Superior
5è i 6è

Adquirir coneixements i habilitats socials

Veure més

Vols veure les instal·lacions?

Visita Virtual disponible a la nostra web