Bressol d'estiu

Pels infants de 0 a 3 anys

Les Bressol d’Estiu són una oportunitat perquè els infants de 0 a 3 anys gaudeixin d’un espai de temps lliure a partir de diferents propostes d’activitats per afavorir el seu creixement com a persona durant l’estiu.

Són els casals d’estiu de la petita infància, amb les activitats, les dinàmiques, els ritmes i els educadors/es necessàries per contribuir al seu desenvolupament.

Cada vegada hi ha més Ajuntaments, AFAs i AMPAs de les escoles bressol que organitzen Bressol d’Estiu com una aposta per oferir als infants un temps de lleure educatiu de qualitat i a les famílies un espai de qualitat de conciliació entre la vida laboral i familiar.

L’estiu ens ofereix la possibilitat d’aprofundir en l’exploració del món, l’experimentació amb diversos materials, la descoberta de l’espai exterior, el jardí, les plantes, les olors… i també el plaer de jugar i experimentar amb l’aigua, la reina de l’estiu.

Els objectius de les Bressol d’Estiu

• Afavorir el desenvolupament integral dels nens i nenes.
  • Oferir un servei de conciliació familiar i laboral.
  • Seguir la mateixa línia i metodologia educativa de l’escola bressol.
  • Oferir diferents ambients (aules i jardí) amb propostes de joc adients a totes les edats.
  • Afavorir el joc a l’exterior i el contacte amb la natura.
  • Assegurar un espai acollidor i un ambient tranquil.
  • Potenciar l’autonomia de l’infant i l’adquisició d’hàbits d’higiene, alimentació i descans a partir de l’activitat de la vida quotidiana.
  • Garantir la comunicació i la relació amb les famílies.
  • Passar-ho molt bé durant l’estiu!