Horaris de L'escola

Escola Elisabeth

Horari dels alumnes

Horari general

Per tal d'optimitzar el rendiment i l'aprofitament de les sessions de treball de l'alumne/a, així com per poder compaginar entrades i sortides, hores d'esbarjo i de menjador, l'horari dels alumnes és el següent:

• LLAR D'INFANTS, PARVULARI I PRIMÀRIA
    Matí: 9:00 - 13:00 hores   Tarda: 15:00 - 17:00 hores
    L'accés dels alumnes a les aules no serà abans de les 8:50 hores
  • 1r i 2n d'ESO
    Matí: 8:30 - 13:30 hores   Tarda: 15:00- 17:00 hores
    L'accés dels alumnes a les aules no serà abans de les 8:20 hores
  • 3r i 4t d'ESO
    De dilluns a dijous
    Matí: 8:30 - 13:30 hores   Tarda: 15:00 - 17:00 hores
    Divendres: 8:30-15:00 hores
    L'accés dels alumnes a les aules no serà abans de les 8:20 hores
  • BATXILLERAT
    De dilluns a divendres de 8:30 a 15:00 hores

Entrades i sortides: matí i tarda

Per poder organitzar les entrades i sortides dels alumnes de l'escola de forma controlada, durant el curs es realitzen de la següent manera:

• Alumnes de Llar i Parvulari
    Per la porta d'accés a la Llar, situada a l'inici del carrer Miquel Martí i Pol.
  • Alumnes de Primària,
    Per la porta gran del carrer Miquel Martí i Pol.
  • Alumnes ESO i Batxillerat
    Per la porta del Carrer Pau Casals

Horari al migdia

• Alumnes de Llar i Parvulari

La sortida dels alumnes de la Llar d'Infants i Parvulari que no facin ús del servei de menjador, serà a les 13:00 h., per la porta de la Llar d'Infants situada a l'inici del C/ Miquel Martí i Pol.
L'hora d'entrada d'aquests alumnes després de dinar serà a les 14:55 hores i NO ABANS.
El compliment d'aquesta disposició afavoreix el control dels alumnes que surten de l'escola.

• Alumnes d'Educació Primària i ESO

La sortida dels alumnes que dinen a casa serà a les 13:00 hores  per la porta principal, situada al C/ Miquel Martí i Pol.
El compliment d'aquesta disposició afavoreix el control dels alumnes que entren a l'escola.

La porta principal del carrer Miquel Martí i Pol s'obrirà a les 8:20 hores, sota control, per a l'alumnat d'ESO i BAT, tancant-se a les 8:30h. Posteriorment, a les 8:50 hores s'obriran les dues portes del carrer Miquel Martí i Pol per a l'alumnat d'Infantil i Primària. A part de l'alumnat que inicia les classes en l'horari estipulat a ESO i BAT, només podran accedir a l'interior de l'escola els i les alumnes que estiguin apuntats als servei d'acollida i els treballadors i treballadores del centre. Si algun alumne/a d'ESO i BAT arriba més tard de les 8:30h, haurà d'esperar al següent torn d'obertura de la porta a les 8:50h.

Els germans i germanes d'alumnes d'ESO i BAT que es trobin en les etapes d'infantil i Primària, podran fer servir el servei d'acollida a partir de les 8:20h, quan entri al centre el seu germà o germana gran. Cal recordar que només podran accedir al centre, abans de l'horari de classes, els alumnes que utilitzin el servei d'acollida.

Calendari Escolar 2023-2024