Acollida

Servei d'acollida matinal
a la Llar d'Infants.

Per als alumnes de la Llar d’Infants que per motius diversos necessitin el servei d’acollida, el seu horari és de 7:45 a 9:00 hores.

De 7:45 a 9:00 hores

Lloc: Llar d'Infants.

Servei Acollida matinal
a Educació Infantil.

Pels alumnes del Parvulari que per motius diversos necessitin fer ús del servei d’acollida, l’entrada serà de 7:45 a 9:00 hores. Lloc: Al mateix parvulari.

De 7:45 a 9:00 hores.

Lloc: Al Parvulari, entrada per porta Arc de Sant Martí.

Servei Acollida matinal al
Cicle Inicial i Cicle Mitjà.

Pels alumnes del Cicle Mitjà d’Educació Primària que per motius diversos necessitin fer ús del servei d’acollida, l’entrada serà de 7:45 a 9:00 hores. Lloc: Biblioteca (6è Primària) i Aula Exterior (5è Primària).

Lloc: A les aules de Primària, entrada per terrassetes

Servei Acollida matinal
al Cicle Superior.

Pels alumnes del Cicle Superior d’Educació Primària que per motius diversos necessitin fer ús del servei d’acollida, l’entrada serà de 7:45 a 9:00 hores. Lloc: Biblioteca (6è Primària) i Aula Exterior (5è Primària).

Lloc: A les aules de Primària, entrada per terrassetes

Servei Acollida-espera de migdia.

Pels alumnes de la Llar d’Infants, Parvulari i Primària que per motius diversos hagin d’esperar al seus germans/es de l’ESO que surten a les 13.30, s’habilitarà un servei d’espera gratuït de 13:00 a 13:30. Lloc: Biblioteca.

De 13:00 a 13:30  hores.

Lloc: Biblioteca.

L’alumnat d’Infantil o Primària que tingui un germà o germana a ESO podrà fer ús del servei d’acollida, a partir de les 8:20 hores, hora de entrada del germà o germana gran. Com a novetat, i degut a l’alt nombre d’assistència, aquest servei tindrà un cost de 5€ mensuals per a alumnes amb germans/es a ESO o BAT