Escola Elisabeth

Escola Elisabeth

(0-2 anys)

Objectiu general: “QUE SE SENTIN ACOLLITS I ESTIMULATS”

• Afavorir el desenvolupament de l'autonomia.
  • Ajudar els nens i nenes a manifestar les seves pròpies emocions i sentiments.
  • Organitzar de forma positiva i eficient l'ambient escolar com a context facilitador d'experiències.
Ambient

Crear un ambient motivador on l'infant es pugui expressar en els diferents llenguatges (verbal, musical, matemàtic, plàstic i corporal).

Coneixement

Fomentar el coneixement de l'entorn immediat a partir de l'observació, la manipulació i l'experimentació.

Anglès

Iniciar l'infant en la llengua anglesa mitjançant el joc i la cançó.

Què fem a l'escola

Treballem per centres d'interès

Consisteix a centrar els temes d'aprenentatge d'acord amb els interessos dels nens a cada edat, mitjançant la natura, les estacions de l'any i les festes populars, entre d'altres.

El joc

El joc és el principal mitjà per aprendre. Tenint en compte les diferents etapes evolutives dels infants, a la Llar es porten a terme les activitats de la Panera dels tresors a la classe de Lactants, el Joc heurístic a P1 i el Joc pròxim a P2.

Safates experimentals

Les safates d'experimentació són activitats en les quals els infants exploren experimentant i manipulant amb diversos materials (inespecífics i de la natura).

Treball per projectes

És un treball globalitzador, interactiu, cooperatiu, que ajuda els infants a aprendre a pensar i aprendre a aprendre.

Bits d'intel·ligència

És un programa que serveix per augmentar el vocabulari del nen i augmentar així la seva capacitat intel·lectual i d’atenció.

Anglès

S'introdueix la llengua anglesa en els hàbits i rutines diàries. L’objectiu és apropar l’anglès als nens i nenes mitjançant el joc i la cançó.

Aules Bressol

El Pati Bressol

A classe

Vols fer un tour virtual per les instal·lacions de l'etapa Bressol?