Reunió Informació Colla Gegantera

A l’atenció de tots els pares, mares i professors de l’Escola Elisabeth,

Com tots sabeu, aquest any l’escola està d’aniversari, celebrem els 50 anys de la seva fundació.
L’escola organitzarà una sèrie d’actes durant tot aquest curs escolar per celebrar-ho. Un dels actes previstos i més emotius és la constitució d’una colla gegantera i el bateig d’una geganta: l’Elisabeth. Aquesta geganta ens acompanyarà en tots els actes que fem a l’escola a partir d’ara, i serà la seva “mascota” i símbol dels seus 50 anys. El vestit de la geganta s’ha dissenyat en part, a partir dels dibuixos que van fer els alumnes de Primària el curs passat.
El bateig de la geganta amb participació d’altres colles geganteres com els gegants de Salou, Cambrils, Vila-seca, també d’escoles com l’Escola Europa de Salou o les Dominiques de
Tarragona, està prevista pel dia 28 d’octubre a l’escola.
Tenir una geganta implica tenir també un grup de pares, professors i alumnes que es facin càrrec de portar-la, fer-la ballar, tocar la música gegantera, etc.
Per tal motiu, convoquem a tots els pares i mares, també professors, que estiguin
interessats en formar part d’aquesta colla gegantera a la reunió que tindrà lloc a la Sala Fòrum de l’escola, el proper dimarts dia 27 de setembre, a ¼ de 6 de la tarda.
També en aquesta reunió es presentarà l’activitat de Gralla i Tabal, per aquest curs, molt lligada al ball de gegants. Aquesta activitat extraescolar ja porta realitzant-se a l’escola els darrers dos anys. Ara més que mai tindran un objectiu nou, com és el de fer ballar la geganta Elisabeth.
Gràcies d’antuvi.
Us esperem a la trobada del dia 27.

Direcció de l’Escola