DOSSIER INFORMATIU CURS 2017-2018

Us adjuntem el dossier informatiu del curs 2017-2018.

Benvolgudes famílies,

Com cada inici de curs, us fem arribar aquells aspectes organitzatius que cal que tingueu present pel proper curs escolar 2017-2018. Al mateix temps us agrairem  una lectura atenta de les pàgines centrals, dels aspectes pedagògics significatius que us remarquem en aquest llibret informatiu i dels canvis organitzatius més importants per aquest nou curs que iniciarem.

Durant el curs escolar 16–17 la comunitat educativa Escola Elisabeth va celebrar els 50 anys del seu naixement. Ens queden com a testimoni tres llegats materials:

el llibre on es recullen els 50 anys d’història del nostre centre educatiu, la petita història de l’escola Elisabeth (que permetrà als nostres infants conèixer el passat, entendre el present i formar part del futur de la nostra institució) i la nostra geganta Elisabeth.

Consolidar l’excel·lència i l’organització del projecte educatiu són els dos reptes més importants d’aquests últims anys i, en especial, en els temps actuals. Per  aquest motiu, després de la mirada al passat feta en el curs anterior, el curs 17-18 s’engeguen tot un seguit de projectes pedagògics que pretenen actualitzar el nostre model d’escola, adaptant-la a les necessitats que la societat actual demanda. L’Elisabeth, fidel al seu tarannà, aposta de manera decidida per un model propi, incorporant noves i actuals pràctiques metodològiques, posant a l’abast dels alumnes els mitjans tecnològics i els recursos necessaris per fer més capaços, autònoms i competents als nostres alumnes.

El novè any en aquest emplaçament ha representat i representa un esforç per part de tothom. Hem crescut en nombre d’alumnes i de docents i la tercera línia educativa serà una realitat el proper curs fins a 5è de Primària. Durant aquests anys hem millorat les instal·lacions i serveis adaptant-les a les necessitats de creixement del nostre centre. Cal destacar per aquest nou curs la incorporació a l’escola d’una persona que, treballant conjuntament amb la direcció del centre, es responsabilitzarà de la gestió i seguiment dels serveis escolars, amb la finalitat  de millorar la qualitat i la supervisió dels mateixos.
Volem donar la benvinguda als nous cooperativistes, als nous alumnes i als nous professors/es esperant de tots el major grau de participació i implicació en el desenvolupament de les activitats que giren al voltant de l’ensenyament educatiu a la nostra escola.

Us desitgem que el curs escolar 2017-2018 compleixi totes les vostres expectatives.