Setmana solidària 2014

L'escola ha organitzat entre els dies 9 i 23 de desembre, la Setmana Solidària 2014.

Tots els integrants de la comunitat escolar han col·laborat durant aquests dies en diverses activitats de caràcter solidari, encaminades principalment a la recaptació de fons per a contribuir a la tasca de La Marató de TV3, enfocada enguany a les cardiopaties.

El programa d'aquesta Setmana Solidària ha comptat també amb altres actes importants, com la recollida d'aliments, joguines i roba, per a les entitats Càritas i Eluzai, la col·laboració en el Gran Recapte d'Aliments 2014, el concert solidari a càrrec d'alumnes d'ESO i BAT, i diverses xerrades de conscienciació social per als alumnes dels diferents nivells educatius del centre, relatius al fet solidari.

El balanç final de totes aquestes activitats s'ha tancat amb la recaptació de gairebé una tona i mitja d'aliments, que han estat lliurades a Càritas i Eluzai el dia 22, i de 1.050 euros, que s'ingressaran en el compte corrent de la Marató de TV, per a la investigació i estudi de les malalties del cor.