XXVIIIè Taller de Ciència i Experimentació de l’escola Elisabeth

A l'escola, cada mes de novembre es celebra el Taller de la Ciència i l'Experimentació. L'activitat, aquest curs 2014/15, compleix vint-i-vuit anys i ja en fa dinou que es fa coincidir amb la Setmana de la Ciència de Catalunya.

Els tallers són una experiència pedagògica, que va néixer de la voluntat dels professors de ciències, d'apropar els nens i nenes als coneixements científics d'una manera diferent a com ho fan els llibres de text, on la manipulació i la deducció experimental esdevinguin els eixos vertebradors del coneixement.

Durant uns dies, tots plegats, alumnes, famílies i professors, fem escola al voltant del fet científic. Posem en pràctica actituds i valors que ens enriqueixen, a la vegada que aprofundim en el coneixement del medi que ens envolta.

En aquesta edició, i d'acord amb la Setmana de la Ciència de Catalunya, ens endinsarem en el món de la cristal·lografia: coneixerem els cristalls i, fins i tot ,els farem créixer.

Des del Departament de Ciències de l'escola volem celebrar aquesta nova edició i desitjar que sigui enriquidora per a tothom.