Alumnes de primària i secundària participen en la semifinal del XX Certamen de Lectura en Veu Alta

Image

La nostra escola ha participat, com cada any, en el Certamen de Lectura en Veu Alta, un projecte del Grup Enciclopèdia que té la missió de promoure la literatura i la llengua per mitjà de la lectura compartida en veu alta amb centres educatius d’arreu de Catalunya.

Enguany, el Víctor Mollá i l’Edna Llevat (4t i 6è de primària), l’Abril Espasa (2n d’ESO) i l’Alba De Vicente, la Paula Chaguaceda i l’Azahara Cabezas (4t d’ESO) han participat en la semifinal territorial del XX Certamen de lectura en Veu Alta. Tots ho han fet molt bé i les alumnes de 4t d’ESO s’han classificat per a la final territorial de Tarragona.

Enhorabona!