Lliurament de Distincions PAU

Un premi a l’excel·lència. El passat dissabte dia 4 de novembre va tenir lloc a l’Auditori de Barcelona l’acte de lliurament de les Distincions que la Generalitat de Catalunya concedeix als alumnes que han obtingut uns resultats excel·lents a la fase general de les proves d’accés a la universitat. L’acte va ser presidit pel M. Hble. Sr. Pere Aragonès i Garcia, president de la Generalitat, i va comptar amb la presència de l’Hble. Sra. Anna Simó i Castelló, consellera d’Educació, i de l’Hble. Sr. Joaquim Nadal i Farreras, conseller de Recerca i Universitats. I, per alegria nostra, també va comptar amb l’assistència de dos dels tres alumnes de l’Escola Elisabeth que van ser mereixedors de l’esmentada distinció en l’última convocatòria PAU: Marina Beshara i Robert Rey. L’altra alumna premiada, Maria Taggi, no hi va poder assistir.

L’acte, tan concorregut com ben organitzat, va ser alhora emotiu i formal, i la Marina i el Robert van estar molt contents de viure l’experiència de participar-hi. I tots els membres de l’Escola Elisabeth ens en sentim molt orgullosos: Enhorabona de tot cor, Marina, Robert i Maria.

Novembre 2023