RECOLLIDA ROBA DE SEGONA MÀ

La setmana del 13 al 17 de maig, una de les dues cooperatives d'alumnes de 4t d'ESO, FirstCoop SCCL, va dur a terme la segona de les activitats planificades, la recollida de roba de segona mà en bon estat. La primera de les activitats, com també va realitzar l'altra cooperativa d'alumnes, va ser la venda dels calendaris de fotografia matemàtica en què la recaptació va anar íntegrament a la Marató de TV3.
Els socis de la cooperativa van anar passant de dimarts a divendres per les classes d'Infantil, Primària i Secundària de tota l'escola, primer per informar de la tasca a dur a terme i després per realitzar la recollida. Aquesta va ser tot un èxit, ja que es van recollir moltes peces roba. Aquesta va ser donada a Càritas Salou perquè les faci arribar a aquelles famílies més necessitades.
La cooperativa d'alumnes FirstCoop SCCL vol agrair als alumnes de l'escola la seva gran implicació en l'activitat.
MOLTES GRÀCIES!