INTERCANVI INTERGENERACIONAL A 4t D'ESO

Aquesta setmana, els alumnes de 4t d'ESO han tingut l'oportunitat de realitzar un intercanvi intergeneracional amb alguns dels usuaris de la fundació Colisée, una entitat que treballar per tal de millorar el procés d'envelliment en totes les etapes de la vida. El projecte "historias para recordar" pretén donar llum a les històries de persones grans i apropar-les als més joves per tal de generar un vincle d'aprenentatge entre diferents generacions. L'experiència ha estat totalment enriquidora i emotiva, tant per a les persones grans que han vingut a explicar les seves històries personals, com per als nostres alumnes de 4t, que han tingut l'oportunitat d'escoltar i poder conversar amb els protagonistes de les històries.