Les dones del rock - CS

El passat 22 de novembre, dia de Santa Cecília, l’alumnat de Cicle Superior va anar al Teatre Auditori de Salou a veure l’espectacle “Les dones del rock”. Va ser una actuació molt interessant, ja que els va permetre viure i gaudir en directe la música de moltes de les grans artistes de blues, jazz, gòspel, country i altres estils que han influït en el rock i el pop actuals. A les classes de música i plàstica havien estat treballant la seva trajectòria, i això també els va servir per parlar de valors i adonar-se de tots els entrebancs amb els que s’han trobat pel simple fet de ser dones i algunes d’elles de pell fosca.