SETMANA DE LA SOLIDARITAT DE NADAL 2022

El passat dia 21 de desembre es va celebrar a l’auditori Anton Ribas el ja tradicional Concert Solidari de Nadal, en el marc de les activitats realitzades enguany per la nostra escola en relació a La Marató de TV3 2022.

Els alumnes de 1r de BAT en varen ser els organitzadors i s’obtingué en total una recaptació de 1.579 euros, entre el preu simbòlic de les entrades per accedir al concert, la venda de calendaris solidaris i les donacions d’alguns pares el dia de la festa de Nadal.

En paral·lel, molts dels alumnes d’ESO van participar activament, com ja va sent tradicional, en dues campanyes solidàries més: el Gran Recapte d’Aliments i la Recollida d’Aliments i Joguines de Nadal. Unes activitats en les que tots els estaments del centre col·laboren amb entusiasme i que posen de manifest alguns dels valors més importants del seu ideari. Es van recaptar en global d’una tona d’aliments i de productes d’higiene personal per a les entitats del nostre municipi Càritas i Eluzai.

Un any més, doncs, en què la gran família que constitueix l’Escola Elisabeth posa de manifest el seu compromís inestroncable amb el valor de la solidaritat. Des d’aquí volem transmetre el nostre agraïment més sincer a tots els qui, amb la seva col·laboració, ho van tornar a fer possible.

Roda de fotografies al ClickEdu