Els alumnes de 4t d'ESO, 1r i 2n de Batxillerat van assistir a la representació d'una versió de La fundación de Buero Vallejo

Els alumnes de 4t d'ESO, 1r i 2n de Batxillerat van assistir el divendres 17 de març a la representació d'una versió de La fundación de Buero Vallejo. En acabar, van poder gaudir d'un breu col·loqui amb els actors i la directora del projecte i van plantejar preguntes sobre l'obra o el treball que suposa una representació teatral. L'espectacle, dut a terme al TAS, va comptar amb una escenografia original i una gran interpretació que va captar l'atenció dels alumnes i el professorat acompanyant.

Accés a les imatges