Sortida de Psicologia 1r BAT

Durant tot el matí de dijous dia 9 de febrer els alumnes de 1r de BAT que cursen la matèria de Psicologia han participat en una activitat que ha consistit, primer, a visitar el Laboratori de Psicologia Experimental de la Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia de la Universitat Rovira i Virgili (URV), en què han participat en tallers diversos (un d'ells conduït per un ex-alumne de l'Escola Elisabeth, Harry Price, qui ha presentat un interessant taller sobre raonament heurístic), i, després, en una visita comentada a l’exposició Miralls al Caixaforum de Tarragona sobre temes perceptius. Ha estat una sortida molt amena i profitosa!

Roda de fotografies al ClickEdu