DIPLOMA DUAL: INSCRIPCIONS OBERTES!

Fas segon d'ESO? T'agrada l'anglès? T'interessa la cultura americana? Has pensat mai en estudiar la carrera als Estats Units? Si has respost que sí a totes les preguntes, el Diploma Dual t'està esperant! Ja és el segon any que duem a terme aquest projecte en el qual més de 60 alumnes de 3r, 4t d’ESO i Batxillerat cursen el popular High School americà.

Però, què és el Diploma Dual? Es tracta dels estudis de Secundaria i de Batxillerat del currículum americà, els quals es poden cursar de manera paral·lela, de forma 100% online, i íntegrament en anglès, amb professors nadius i amb una metodologia autèntica per tal de poder aconseguir, en finalitzar els teus estudis, el diploma del High School Americà. No només podeu optar al títol, sinó que, a més, experimentareu una immersió personal, lingüística i tecnològica equiparable a estudiar en un país estranger i de forma virtual! Si voleu més informació, visiteu la web d'Academica, líder en educació virtual, amb més de 100.000 alumnes, 5.000 professors i 200 escoles en més de 10 estats americans. No us perdeu la reunió informativa que tindrà lloc de forma presencial el dimarts dia 28 de març a les 17.15h a l’Auditori Anton Ribas, on parlarem de tot allò que us preocupa de cara a les futures inscripcions, ja obertes.