AFANOC - recaptar fons

AFANOC Tarragona és una organització sense ànims de lucre dedicada a ajudar a infants afectats pel càncer a la ciutat de Tarragona i els seus voltants. L'organització brinda suport emocional, assistència financera i serveis d'ajuda als nens i les seves famílies. Com a part del nostre compromís amb la comunitat, els alumnes de tercer d'ESO, hem decidit col·laborar amb AFANOC Tarragona a través de la venda de marxandatge. Durant unes quantes tardes després d'escola, a la sortida, vendrem una sèrie de productes exclusius, com ara samarretes, gorres i tasses, amb dissenys inspirats en la lluita contra el càncer i el suport als pacients. L'objectiu d'aquesta col·laboració és recaptar fons per a AFANOC Tarragona, que seran utilitzats per a finançar els seus programes i serveis. A més, esperem conscienciar a la comunitat sobre la importància de brindar suport a les persones afectades pel càncer i la necessitat de continuar amb la recerca i el desenvolupament de nous tractaments. Esperem que la nostra col·laboració amb AFANOC Tarragona sigui un èxit i que puguem ajudar l'organització a continuar brindant suport a les persones afectades pel càncer. En comprar el marxandatge no sols estareu comprant un producte exclusiu, també estareu ajudant per una noble causa.