Els alumnes de 3r d’ESO visiten el Port de Tarragona

El passat dimarts 13 de desembre, els alumnes de 3r d’ESO van visitar el Port de Tarragona. La sortida, organitzada des de l’assignatura de Ciències Socials, tancava el primer bloc del curs, centrat en l'estudi de l'organització econòmica de la societat. Des de principi de curs, els alumnes han estat treballant l’activitat econòmica i com aquesta, avui en dia, es desenvolupa en un món globalitzat. Han reflexionat sobre com les nostres necessitats són satisfetes amb productes fabricats a milers de quilòmetres de distància del lloc on vivim. Per tant, el transport de mercaderies juga un paper cabdal en tot aquest sistema. El Port de Tarragona, tan a prop nostre, és un dels ports més importants d’Espanya i també del mar Mediterrani, quant a tràfic de mercaderies.

Al Museu del Port els alumnes van realitzar l’activitat Coneguem el Port. Una primer part, dins del Museu, va mostrar als alumnes la història del Port de Tarragona i les diferents activitats econòmiques que s’hi duen a terme. Posteriorment, vam realitzar un passeig amb golondrina per descobrir les instal·lacions del port i observar-ne el funcionament diari.

Accés a les imatges de la sortida: https://escolaelisabeth.clickedu.eu/comunicacio/albums_fotos.php?accio=veure&id=2128