Els de 5è de l’Escola Elisabeth fem teatre

Les nenes i els nens de 5è de primària van representar 4 obres de teatre a l’auditori de l’escola.
El passat divendres 17 de juny de 2022, les classes de Garbí, Llevant, Tramuntana i Xaloc van desplaçar-se a l’auditori Anton Ribas de l’escola per fer la representació de les obres que cada classe s’havia preparat. Va ser el punt culminant d’una activitat emmarcat dins l’àrea de llengua catalana. Després d’elaborar, per parelles, un guió teatral, cada classe va escollir i millorar una d’aquestes obres per ser representada davant dels seus companys i companyes.
D’aquesta manera van poder treballar l’expressió oral i corporal i també l’elaboració d’un text teatral per tal de millorar i treballar l’expressió escrita.
El procés i el resultat varen ser molt bons i l’alumnat es va mostrar molt predisposat.