Agermanament amb el Senegal

Els alumnes de segon, sisè i quart d’ESO han participat en la realització del projecte d’agermanament amb el Senegal. Els alumnes de segon han pogut dibuixar-se a ells mateixos, per tal de donar-se a conèixer als nens i nenes de l’escola de Mackombel. Els alumnes de sisè han escrit cartes explicant quines són les seves tradicions, costums i descrivint l’entorn on viuen. Amb l’ajuda dels alumnes de francès de 4t d’ESO han pogut traduir les cartes de manera conjunta.

L’última setmana de gener a l’escola hem rebut la visita del Mario, president de l’associació “Por una sonrisa en África”. Va poder recollir el material realitzat pels nostres alumnes, ens va explicar com era el dia a dia de les persones senegaleses.

Com a escola vam poder fer-li oferiment del recapte que es va fer de manera voluntària de part dels i les mestres de primària. Van proposar no realitzar l’amic invisible per tal de recaptar els diners destinats d’aquella activitat i que fossin per l’associació.

Aquest projecte que ha arrancat aquest 2023 esperem que sigui una oportunitat i que vagi agafant forma any a any,  establint així una relació de proximitat i confiança, oferint la possibilitat als nostres alumnes d’adquirir empatia i créixer com a persones.

Roda de fotografies al ClickEdu