INSCRIPCIONS DISFRESSES COS BLANC 2020

Estimades famílies,
Com a novetat d’aquest any, tal com us indicàvem, la inscripció a la carretel·la 2020 es farà a través de la pàgina web.

El mecanisme d’inscripció és el següent:

• Cliqueu al botó blau on està escrit “Anar a inscripció i pagament”.
  • Dintre heu d’omplir les dades de cadascuna de les persones de la vostra família o amics que vulguin participar aquest any.
  • Per a cada persona inscrita heu de seleccionar una disfressa de l’apartat d’opcions. El nombre de participants ha de coincidir amb el nombre de disfresses.
  • Una vegada heu fet la selecció haureu de clicar el botó verd “Confirmar la Reserva” on us dirigirà al pagament de la mateixa.

La inscripció comporta una paga i senyal de 5€ per persona que hi participa que es descomptarà del cost final de la carretel·la que es facturarà mitjançant rebut del mes de març.

També us volem recordar novament que la paga senyal no es retornarà en cas que us doneu de baixa de l’activitat després de la inscripció.

Que la força us acompanyi!

star wars

Per Inscripcions premi aquí