A partir del dia 4 de setembre podeu consultar al Click-edu de l'escola les classes assignades en el curs 2015-2016

Benvolgudes famílies.

A partir del divendres, dia 4 de setembre podreu consultar a la intranet escolar (click-edu) els llistats d’alumnes i les classes que els han estat assignades en el curs 2015-2016. El motiu de no tenir els llistats fins aquest dia és que els alumnes de Secundària, durant aquesta setmana fan els exàmens de recuperació i no podem tenir els llistats definitius.

De tota manera, els llistats d’educació infantil i primària ja estaran exposats a partir del dijous dia 3 a la zona de la venda de llibres situada al menjador de l’escola.

Gràcies per la vostra comprensió.

La direcció