XXXVè Concurs Literari de Sant Jordi

El passat dimecres 22 d'abril es va dur a terme al TAS de Salou l'acte de lliurament dels premis literaris del XXXVè Concurs Literari de Sant Jordi de l'Escola, amb una àmplia participació d'alumnes, pares i familiars.

El certamen va néixer amb l'objectiu de fomentar les creacions literàries dels alumnes en les diferents llengües que s'estudien. Cal destacar del certamen la majoritària participació de tots els alumnes de l'escola.

En l'edició actual els membres dels diferents jurats van premiar creacions literàries en llengua catalana, castellana i anglesa. També per vuitè any l'acte va incloure l'apartat de recitació de poesia.

A la finalització de l'acte va haver-hi als jardins del TAS una acollidora festa de cloenda.