Carretel·la de Festa Major

El matí del dia 7 de febrer, en motiu de la Festa Major de Salou, va tenir lloc la desfilada de carretel·les. La posada en escena de l'Escola Elisabeth va ser força lluïda, amb una disfressa on destacava el color i l'alegria i una carretel·la magníficament treballada.

Que les imatges que acompanyen aquest breu escrit serveixin per donar les gràcies a totes les persones implicades en el gran treball realitzat: mares i pares que van treballar en el disseny i decoració de la carretel·la (Joana, Olga, Inés, Marc Aureli, Susana, Anna, Lola, Arantxa i les dues Cristines), al conductor i mecànic d'aquesta (Carmelo), i al nostre animador (Lluís). També donem les gràcies a totes aquelles persones que van vetllar pel bon desenvolupament de la jornada encarregant-se de la vigilància dels més petits, de la seguretat i d'altres col·laboracions. A totes i tots, MOLTES GRÀCIES!.

Més en aquesta categoria: XXXVè Concurs Literari de Sant Jordi »