L’Escola Elisabeth participa en l’ofrena floral de la Diada Nacional de Catalunya

Un any més, el dia 11 de setembre, l’escola Elisabeth ha participat en l’ofrena floral de la Diada Nacional de Catalunya. La nostra escola sempre s’ha significat per la seva participació i implicació en els actes de país, treballant amb el nostre alumnat els fets històrics, les tradicions i la cultura.

4 alumnes i 2 mares de l’escola van participar en nom del nostre centre en aquest acte. A més a més, cal destacar que aquest any estàvem doblement representats, ja que les pubilles infantils i l’hereu vigents són també alumnes de l’escola.

En nom del Consell Rector i la Direcció de l’escola volem agrair la participació d’aquestes famílies en l’acte.