Resultats PAU 2022

Resultats PAU 2022 - un any més, els alumnes de l’escola superen aquestes proves amb excel·lència

Tots els nostres alumnes han superat les proves d’accés a la universitat (PAU).

Un total de quatre alumnes (Sara López, Andreu Magí, Karla Martí i Yeray Zalaya) obté la Distinció Especial amb una nota mitjana de 9,0 o més en la fase general de les proves.

La nota mitjana obtinguda en la fase general de les PAU per part del nostre alumnat ha estat de 7,33 (l’any passat va ser de 7,31).

I un 50% dels alumnes que s’hi ha presentat, d’un total de 42, iguala o supera la nota de 7,5 en la fase general.

El 100% dels nostres alumnes han superat les proves, millorant el percentatge de tot Catalunya, que s’ha situat en un 97%. La nota mitjana obtinguda en la fase general de les PAU per part del nostre alumnat ha estat de 7,33, superant en gairebé mig punt